lonq waii to happiiness.


Diary

chaos puur.

 

Chaos.

iah, ir letschti isch mis Läbä drunger u drüber gloffä. I ha viu erfahreige dörfä sammlä, gueti und schlächti.. <'3 

ds Kapitu Danii isch abgschlossä xiih.. umso meh hani mi i ne anderi persoon vrliebt. Iah i mi itziiq ex-fründ. P. är isch mer vorcho wie dr perfekt Fründ, ha immer dänkt, är siig tröii, lieb,lustiig.charmant und romantiisch.. fausch dänkt. Är isch i dene einehaub mönet weder z eine no z anderä xiih. är het mi vo chopf bis fuess betroqä und mi nid würklech gliebt. derbii ha iig mis ganze Läbä uf iihn igsteuud und ha nach sine Prinzipie und Wünsch für die einehaubmönet gläbt. s' het fr mi so viu umstellig bedütet, aber i bi so glücklech xiih.. i ha tränä vrgossä us Glück, us puurem Glück. är hets niie glehrt schetzä.. I ha so viu mit ihm erläbt. Chiino? Schiilagr? Landschuwuche.. Ha immr dänkt i heig ihn die ershte par mau schrecklech verletzt.. doch s'isch ihm NIE ärnscht xiih.. s letschte mau isches für mi ä Troum und ä Ehr gliichziitiq xiih mit ihm dörfä zämä z sii.. i ha ne gliebt wie kei anderä.. doch i ha gwüsst är wird mir eh weh tue, s isch scheissegal wie hert ig für ds schaffe.. wie hert i mi versueche azpasse.. i ha güwsst är liebt mi nid und wirds ou nie mache.. s het ungloublech weh tah das z wüssä.. &' i sägä öiich äs isch verdammt hert.. Mir hei so viu gredt &' so viu nid verzeut.. Vor ihm bini Tag ii Tag us schlächt gluunt gsi.. ha so lang dänkt i sig so muetiiq d  GFüu zrügg z häbä. Mi ersht richtiq Fründ.. und denn so ne riisä entüschiiq.. <'3

 amene Abä afangs Summer.. EM. bini mitm ne Kolleg z Bärn xiih.. was denn passierd isch zwüschem Kolleg udn miir, het für mi aues verändert.. ei Kuss wie im ne Troum.     i ha gwüsst, iz muessi schluss mache iz geiidz nümme anders, und so ände wie är hani nid weuä. elände Player. fuqq. i ha mit feshtm gedanek dr Hörer a ds Ohr ghäbt und ihn mit ere chruz vorm hüle-Stimm gfragt obs das mit üs no bringd. är het wie immer, s hätt o nid anders chönnä sii.., d entscheidiig mir überlah.. Iah logiisch, wie dumm chamä si.. s'isch ja nur um mi gange. *augenverdreh* i ha xeiid s bringst nümme.. ha schluss gmachd udn nach zweii minute isch ds "Gspräch" z änd xih. i ha immr dänkt i wirde mir d ouge usm chopf hülä wenns vrbii isch, doch i ha mi so erliechteret,glücklech,frei und läbädnig gfüut wie scho lang nümme. Mis versprächä ihm gägänübr.. NIe wägä ihm z grännä hani ghaute bis hüt! s' isch verbii und i bi so froh. ^^

 Iah i nime a dir weiit itz wüssä was mit däm Kolleg passiert isch.? *g* ^^ Iah i glooub i ha mi chli i ihhn verliebt. mir hei no wiiteri schöni äbä dörfä zämä vrbringä.. und für mi häts no so lang chönnä duurä. <3 iah är het mr o xeiid dasr mi liebt aber mir hei üs entshiide dases bessr ich wenn mir nüt feshts aföh.. weu uf Distanz bringt ds niix. iah isch schad.. aber es isch bessr so ou wenns chli weh tuet.. <'3

iiah itz isch genau 23:26 am ne friitig abe i de letschte summrferiä vo mim Läbä. xP

  •  seelischer Zustand >>. nachdenkliich.träumend.
  • körperliicher Zustand >>. Rückenschmerzen.müde.
  • gedanklicher Zustand >>. leicht traurig.aber glücklich.
  • Psychischer Zustand >>. gut.

iiah wie dir villch merkes bini chli übermüedet. * und iia bi chli am liirä. xD z widchtigste wüsset dir ja itze. ^^ 

S u M M e R . <3

 

cussLii. Mel. :-x

11.7.08 23:30, kommentieren

Brochnigi HärtschLii.

 

 Eh jaa Lüüt. ^^

Hm.. das mitm Päscu het sech inzwüsche erledigt und jaah..ä anderä boiih het dr Platz i mim lil härzlii ignoh.

Jah a däm Tag het sech aues gänderet. scho dr ganz tag ischr komisch gsi, het mi gnärvt wie schüsch niä. U nachm ILF ischr mi cho chützelä, wone rgmekrt het dasis nid bii het er mi immr no wyter ghäbt. I ha ds erscht mau widr z gfüu gha ooh jah. La eifach nid loos äs füeut sech so schön ah. I ha mer nid soo viu derbii dänkt.. Ha mi eifach wou gfüut. Und im Msn schribe mer zämä, äs isch gsi wie immer. Doch nächär, äs gfährlechs Kribblä het mi verfougt dr ganz Tag lang woni nä am Abe gseh ha, aus het sech gänderet i bi närvös gsi är het mi verzouberet mit sim lächlä mit sine brüerigä, i ha nur no a ihn dänkt. Ha aus um mi ume vergässä.. Thiis booih makes me crazzy.. o.Ô‹3

i de nächschtä Täg hei mer im msn widr gschribä, är fragt mi uus regurächt usquetscht het er mi! àr het me rgseit das er sogar Gfüu für mi het o deaaR wie ig mi gfröit haa *kreisch* weisi no aus wärs geshter gsi..xD Boah.. ig has ihm ou xeiid. U jaah aues het sech gänderet^^

Hmm u jaah. Äs isch no gar nid soo lang här eigentlech o.Ô  Hmm u jaah inzwüschä si viuu Grücht u soo ume gangä, serigi wo nid stimmä u haut ou serigi wo stimmä. Het uu weh tah wenn är mi aube ignoriert hed.. Und är machts immr no. naja ‹/3

I ha nim es dür sitigs SMS gschribääö dasi gärn mau wett mit ihm drüber redä wies itz wytergeiid.. und so.

Weu i liebe nä würlech.. =[ shaadz du muesch wüssä , i liebe di. Vergiss das niä. Egau was passiert zwüschä üüs. I chöntn di nid vergässä für das bisch mer zuuu wichtig. Und wenn denn würd es Stück us mim Härz fähle.. Ldüa. Mis chätzLii. <3

MeL. <3

1 Kommentar 16.10.07 19:04, kommentieren

to be continued..

Hey Leudss!

 

mau widr ä blog. Ja mir isch grad chli boring, sött zwar no siooo viu lehrä aber schiss druf.. -.- Sogar mi Hung pennet näbä mir i.. We das nüt heisst den isch mi per ä samichlous.. xD Gäu chanty!

Hüt isch eigentlech no lushtige usflug gsi, der Bensch u sis sinnlose, lostuthesinn wätter u wie warm isch äch d Aarä u dr Rhein?? Man so öppis vo los.sinn.tu.the *rolleyes*    När dä huere Asi im Zug, u ds öpfugröibschi man sooo z viu!  Chläberlischlacht x_x    

i sägä nume no EIS BIO an die Macht!!      IP het soo öppis vo ke zuekunft! Jönu, Burrechriiiiieeeeeeg x.x  heheee

Luv ya all, Mel <3

29.5.07 20:51, kommentieren

16.03.07 - sweet 'nd sour

Hei leudzZ

Geschter isch schitag gsi mit dr ganze oberstuefä, isch huere dämn geil gsi.. Beni ds Busämonschter xD *weglol* Herr Langs ZS, Mister Obercools Trändli ha fasch chli mitleid gha : / najaa.. Snoblades fahrä isch soo z viu gsi Steee, u dini arme schihose de ersht.. xD Nalde u fade u när isches wird ganz höhö :D eifach soo obermega geil gsi!!! Herr Pro-obst, der Dissmeister xP

Mini Närvää... *grrr* Wuiso müessä giele geng so provoziernd u närvtötend si?? Da rütscht eim haut mau d Hand us .. cha Passiere o_o

I hoffä sooo das mer morn a mätsch chöi we dr meister leiste tickets besorgt.. *hoff*

Luv ya all, Mel <3

3 Kommentare 16.3.07 15:05, kommentieren


Verantwortlich für die Inhalte ist der Autor. Dein kostenloses Blog bei myblog.de! Datenschutzerklärung
Werbung